Ik heb een knobbel op mijn middelvinger door schrijfhouding. Gaat dit nog weg?

Op mijn middelvinger zit dus een knobbel onder mijn nagel. De knobbel zit zegmaar op de plek waar ik m'n pen op m'n vinger laat rusten tijdens het schrijven. Ik neem aan dat het door mijn schrijfhouding is gekomen, maar gaat deze knobbel ooit nog weg en/of is het goed te verhelpen?
Het staat namelijk niet echt mooi.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
26K

Antwoorden (5)

geen zorgen!
ik heb dat vaak ook als ik langdurig schrijf of heel hard en snel iets aan het opschrijven ben omdat me docent te snel praat etc..
maar stel dat ie maar niet weggaat moet je misschien je arts raadplegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben al een tijdje (5 jaar) gestopt met studeren (toen schreef ik natuurlijk erg veel), maar die knobbel is nog steeds niet helemaal weg. Volgens mij is het een soort eelt. Hij is in ieder geval wel minder geworden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet je leeftijd niet maar ik heb vroeger heel vaak mijn pen verkeerd vastgehouden waardoor ik nu een bult heb op mijn middelvinger. Helaas gaat het niet meer helemaal weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt een stuk minder hoor, maar gaat niet helemaal weg. Als ik bij mij kijk, zo'n 20 jaar na de studietijd, is hij nog maar 2mm dikker dan de vinger van de andere hand.
Is toch niet erg? Je hebt gestudeerd, en dat is een 'teken' als bewijs... Bovendien, iedere keer dat je schrijft zal je pen een lekker kussentje hebben. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat het eelt is, ik heb wel iemand gekend die heel veel schreef met een vulpen. De knobbel zat bij hem op het laatste kootje van de middelvinger. Mensen zien aan die oneffenheid dat je veel schrijft maar als je er last van hebt kun je dat volgens mij laten wegsnijden.