Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welk dier is sterker de beer of de neushoorn?

Toegevoegd na 3 minuten:
gewoon voor habbo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.9K
Amadea
13 jaar geleden
Vraag er alsjeblieft bij waarom, dat de iPhoners begrijpen dat er een uitleg bijhoort....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okay.... :) WAAROM????? omdat de neushoorn is gepantserd en heeft een wapen op zijn neus.
het is een leopard tank die voor niets of niemand aan de kant gaat. OOK NIET VOOR EEN BEER (of een irri persoon hier op GV die keer op keer hetzelfde vraagt) de beer heeft sterke klauwen en kaken, maar hier heeft hij niets aan want de neushoorn beukt hem zo uit zijn knuffelige furry berenvachtje pfff... zou het over komen denk je??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke van de twee er sterker is dat weet ik niet. Bedoel je hoeveel ze op kunnen tillen of als ze tegen elkaar vechten welke dier dan gaat overwinnen. Wel is het zo dat het gevaarlijkste dier van Afrika de neushoorn is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ik zoek ook het antwoord voor habbo ik denk de neushoorn maar weet niet zeker =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het echt is een neushoorn sterker.in habbo weet ik niet lol
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeveel antwoorden wil je hebben?!

DE NEUSHOORN is sterker (pfff....)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zullen we nooit weten want in Afrika hebben we geen beren die in de buurt van neushoorns leven.
Als ik moet gokken: de neushoorn, tenminste als het op vechten aankomt.
Persoonlijk kom ik dan liever weer een neushoorn tegen dan een grizzly!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beer is hooguit 800 kg zwaar, terwijl een witte neushoorn 1000 tot 3600 kg weegt, dus dat wordt lastig voor de beer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding