Zijn er meer blanke of zwarte mensen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
19.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je? Lees je vraag nog eens over en formuleer ajb wat je wilt weten.
Nu staat er: zijn er meer ""blanke of zwarte mensen"".

Antwoorden (4)

Blanken als je echt zwart bedoeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt ervan af wat je met zwart bedoelt. Er zijn wel verreweg meer niet-blanken dan blanken.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
niet blank is simpelweg niet meteen zwart :)
ECHT zwart? hier zijn er niet zo heel veel van hoor. van blanken zijn er meer.
maar bedoel je mensen met een donkere haarkleur, latino, negroïde, Aziatisch etc? dan zijn de blanken in de minderheid!

(rond 5 december liggen de verhoudingen trouwens anders als je ECHT zwart bedoeld)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens Geert Wilders wel. Maar of dit een betrouwbaar antwoord is??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens Geert Wilders wat? De vraag luidt: zijn er meer blanken of zwarten. Dan lijkt me jouw antwoord niet echt hout snijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we kennen allemaal Geertje Wilders wel, en ook zijn mening over de buitenlanders, mensen van een andere afkomst etc etc.
het antwoord lijkt mij dan niet echt onbegrijpelijk toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O nee? Het slaat nergens op. Lees de vraag nog maar eens goed en dan dit antwoord. Pffff.