Kunnen mensen ook geel gekleurde ogen hebben zoals bij katten en wat voor kleur ogen hebben katten zoal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb wel als mijn pupillen wat kleiner worden heb ik een gele rand rond mijn pupillen. Maar ik denk niet dat mensen helemaal gele ogen kunnen hebben

Mijn vorige kat had een groen en n bruin oog, dus er is bij katten wel variatie lijkt me

kleuren ogen die de kat kan hebben" - oranje- of koperkleurig - geel - lichtbruin - groen - blauw (zoals bij witte katten) - blauw (zoals bij Siamees) de variatie in kleuren is zeer groot, van vol oranje, via schakeringen van geel en lichtbruin groen, tot groen. katten kunnen ook 2 keuren ogen hebben (odd eyed noemen ze dit) blauw-ogige witte katten zijn vaak doof gele ogen zoals een kat die heeft kan een mens niet hebben (hier zijn de gekleurde lenzen voor uitgevonden :)

Ja dat kan maar in dat geval ga direct naar een arts, het komt vaak voor bij mensen die dit hebben dat hun nieren niet meer goed werken. Omdat deze mensen teveel afval stoffen hebben kleurende pupillen geel.

Ja dat kan, een vriendin van me heeft toevallig geel gekleurde ogen. Ik neem aan dat zij geen slechte nierfunctie heeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100