Vogeltjes, muizen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons thuis alles wat beweegt, mieren spinnen, vogeltjes, muisjes, maar een langsdwarrelend blaadje gaan ze ook achteraan.
13 jaar geleden
Nou mijn katten jagen op: vogels, muizen, vlinders en nog veel dingen die bewegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op kleine prooidieren (waarbij 'klein' relatief is, want sommige katten vangen ook duiven bijvoorbeeld), en op alles dat hun jachtinstinct prikkelt: mijn ene kat jaagt ook op spinnen. En een lange veter aan een stoel gebonden is ook populair om op te jagen. Alle losse touwtjes, elastiekjes, noem maar op. Soms ook m'n tenen als die onder het dekbed uitsteken.