De schimmels verschillen in de manier van voortplanting, de kleur en de vorm van de voortplantingsstructuren wordt gebruikt voor de identificatie ( het op naam brengen) van een onbekende schimmel. Dit in tegenstelling tot de bacteriën en gisten die vaak op basis van biochemische eigenschappen worden geïdentificeerd

Zie bron als je meer over schimmels wilt weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met grooien echt het groter worden bedoelt dan is de beste vergelijking toch:

een beetje net zoals mos, of een plantje, er komen van die uitlopers aan en vaak wordt het een dradering geheel

O ja, zoiets als draadalg in het aquarium, dat lijkt er ook wel op
amigo