Ja: Even googlen en je vindt verschillende berichten,
bijvoorbeeld.

http://fungalgenomes.org/blog/2010/01/underwater-mushrooms/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben zeer verbaast, dat het misschien toch bestaat!
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht eerst ook kan niet en is een 1 april grap.

Andere antwoorden (1)

Paddestoelen zijn de vruchtlichamen van een schimmel.
Uit deze paddestoelen komen sporen, dat zo fijn is als stof.
De schimmel zelf is eigenlijk een soort plant.
Lang niet alle schimmels vormen ook paddestoelen, heel veel soorten hebben alleen maar schimmeldraden.
Schimmels kom je ook onderwater tegen, maar die soorten hebben nooit paddestoelen.

Toegevoegd na 5 minuten:
In de link hierboven, bestaan er verhalen dat deze toch zouden bestaan, mogelijk stonden ze al langs het water en is later het water hoger gekomen, maar mogelijk is het een nieuw soort.