Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je smaak voor bijvoorbeeld kleding, parfum enzo. Waar zit dat? In je hersenene? Dan kan je het toch ook veranderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan zeker veranderen, eten idem dito. Vroeger was ik verslaafd aan After Eight, nu lust ik ze niet eens meer. De markt en het aanbod verandert, je ontdekt nieuwe dingen dus kan je smaak ook veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij zit dat het meeste in je portemonnee (of niet).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan veranderen. Vroeger hield ik bv. erg van Anaïs Anaïs, terwijl ik er nu niets meer aan vind.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Jazeker, bekijk maar eens oude(re) foto's!
Het is ook voor een groot deel gewenning.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zit zeker in je hersenen, kan ook veranderen, maar aan sommige dingen blijf je een hekel houden, zoals 70tiger jaren streepjes en bloemetjes. het is helemaal in maar ik krijg mijn antipathie niet weg (omdat de buurvrouw vroeger van restjes kleding voor mij maakte die het net niet was en waar ik dus mee gepest werd).
Verder kan iets nog zo leuk zijn, maar als je een grote maat hebt, krijg je vanzef een afkeer van alle getailleerde en korte kleding. Met liedjes heb je vaak dat je ze leuker gaat vinden als je ze vaker hoort. Mijn meubelsmaak blijft altijd hetzelfde, tot afgrijzen van de kinderen, die al 100 keer alles hebben willen veranderen in huis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding