Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen katten ook homo zijn?

Wij hebben 3 katten,maar nu lijkt het of een van onze katten echt stapelverliefd is op onze andere kat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
16K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja kan. Ik heb zelf 2 katten. Ze proberen elkaar te bespringen soms... Gays...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doen soms......hetro,'s niet .....?
of .....
Vanuit nature zijn de meesten dieren "bi" :s.. Ze doen het vaak om de "baas" tezijn over de ander, dus redelijk normaal onder dieren..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de dierenwereld komt zeker Homofilie voor! Artis heeft jaren geleden daar speciale rondleidingen voor gegeven, rond de gayparade. Ze hebben daar o.a. een lesbische chimpansee en een homoseksueel flamingopaartje (het kleurtje zat hun al mee), die zich blijkbaar realiseerden dat ze zich niet konden voortplanten, want ze hebben eieren gestolen, uitgebroed en de jongen samen grootgebracht.
Dus ik denk zeker dat het bij katten ook kan voorkomen. Maar proberen ze echt te paren of zijn ze gewoon gek op elkaar? Katten vormen wel vaker innige vriendschappen. Mijn peozendames zijn ook heel innig, wassen elkaar, slapen tegen/op/onder elkaar en lijken soms ook een stelletje lesbo's, heel cute! Ook is 1 van mijn dames 'verliefd' op de hond van mijn ouders, bij hem gaat ze echt in paarhouding staan en hij bespringt haar ook, terwijl ze beide 'geholpen' zijn. Tja, liefde is blind...

Toegevoegd na 2 minuten:
Blijkbaar geeft Artis die rondleidingen vaker, voor een recent voorbeeld, zie link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding