Kunnen katten ook homo zijn?

Wij hebben 3 katten,maar nu lijkt het of een van onze katten echt stapelverliefd is op onze andere kat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
16K

Antwoorden (3)

Ja kan. Ik heb zelf 2 katten. Ze proberen elkaar te bespringen soms... Gays...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doen soms......hetro,'s niet .....?
of .....
Vanuit nature zijn de meesten dieren "bi" :s.. Ze doen het vaak om de "baas" tezijn over de ander, dus redelijk normaal onder dieren..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de dierenwereld komt zeker Homofilie voor! Artis heeft jaren geleden daar speciale rondleidingen voor gegeven, rond de gayparade. Ze hebben daar o.a. een lesbische chimpansee en een homoseksueel flamingopaartje (het kleurtje zat hun al mee), die zich blijkbaar realiseerden dat ze zich niet konden voortplanten, want ze hebben eieren gestolen, uitgebroed en de jongen samen grootgebracht.
Dus ik denk zeker dat het bij katten ook kan voorkomen. Maar proberen ze echt te paren of zijn ze gewoon gek op elkaar? Katten vormen wel vaker innige vriendschappen. Mijn peozendames zijn ook heel innig, wassen elkaar, slapen tegen/op/onder elkaar en lijken soms ook een stelletje lesbo's, heel cute! Ook is 1 van mijn dames 'verliefd' op de hond van mijn ouders, bij hem gaat ze echt in paarhouding staan en hij bespringt haar ook, terwijl ze beide 'geholpen' zijn. Tja, liefde is blind...

Toegevoegd na 2 minuten:
Blijkbaar geeft Artis die rondleidingen vaker, voor een recent voorbeeld, zie link