Een poes heeft 40 miljoen haren: 5 miljoen op de rugzijde, 10 miljoen op de buikzijde en 25 miljoen op uw bankstel. Want zindelijk zijn poezen niet. Poepen doen ze netjes op de bak, maar hun haren laten ze als een permanent waas achter zich. Haar voor haar versluieren ze de omtrek van kussen en tapijten en dan nog houden poezen haren genoeg over om op te likken en in te slikken, tot ze als een fluwelen drol worden uitgekotst. Want al is het een wonderdier, de poes, een stofzuigerzak zit er niet in.
fremar
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
:)) ware woorden, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat citaat van die haren komt geloof ik van Midas Dekkers ;-)