Ben ontiegelijk hard onderuit gegaan en op m'n kin gevallen (met schaatsen) Maar heb alleen hoofdpijn. Kan t een hersenschudding zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
6.9K

Antwoorden (3)

ja dat kan maar het hoeft niet.

omdat wij er niet bijwaren en verder geen diagnose kunnen stellen lijkt het me een aanrader om naar de huisarts te gaan.

het lijkt mij persoonlijk niet nodig de kenmerken van een hersenschudding op te sommen aangezien je hier niets aan hebt, ....het kan ook wat anders zijn.

in ieder geval beterschap!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Danku!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen dank :)
Gezien de val (op je kin) vind ik een hersenschudding onwaarschijnlijk. Die val was plotseling en krijgt je hoofd toch een tik mee en dat veroorzaakt dan meestal een tijdje hoofdpijn. Anders zou het zijn als je op je achterhoofd gevallen zou zijn, dat is lelijker. Houd je verder gewoon trek in eten en word je niet misselijk of duizelig, lijkt het mij niet iets om je zorgen over te maken. Maar je bent natuurlijk altijd vrij om voor alle zekerheid een huisarts te raadplegen. In ieder geval beterschap en kijk uit met schaatsen de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Danku!!
denk het eigenlijk niet.je bent op je kin gevallen en niet op je hoofd. ik denk dat die hoofdpijn gewoon komt van die harde klap. en nog iets , bij een hersenschudding ben je ook misselijk en/of ga je dingen herhalen.