Zou de mensheid het overleven als alle dieren zich tegen hun zouden keren en samen gaan werken om ons te vernietigen ??

en als de insecten de dieren zouden helpen?
en als de planten ze ook zouden helpen ??

gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid :)

ik hoop op antwoord Dado

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat insecten nog het grootste probleem zouden zijn. Een kudde beren schiet je zo neer maar als een paar miljoen insecten systematisch de akkers leeg gaan vreten vormt dat wel een probleem. Maar of de mensheid echt uit zou sterven? Als ook de natuur tegen gaat werken zijn we in ieder geval weg (overstromingen, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen). Het is natuurlijk allemaal pure onzin, maar wel grappig om over na te denken.

volgens mij kunnen dieren geen dingen plannen en bespreken en met elkaar ineens gaan samenwerken. je hebt wel dieren zoals wolven of hienas die samen jagen maar zover ik weet is dat puur instinctief. ik kijk veel dog whisperer , die zegt ook honde bijv denken niet na maar reageren alleen op dingen. Maar als dieren t wel zouden doen en tegen de mens zouden keren dan denk ik dat we het erg moeilijk gaan krijgen of misschien wel worden vernietigd zoals je t zegt.. gr mart

Dat kan zeker, daar hoeven alle dieren niet eens aan mee te doen. Als alle insecten (en dat zijn er gigantisch veel) ons bijv. Aan zouden vallen zijn we dik de sigaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100