Waarom zeggen sommige mensen ''trek eens mijn vinger''

En laten dan een harde scheet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
7.1K

Het beste antwoord

Dan lijkt het alsof de scheet 'kwam' doordat je aan zijn vinger trok.

Het trekken aan de vinger dient zo als een denkbeeldige hendel/knop die je moeten overhalen om de scheet te laten komen.

Schijnt grappig te zijn. Is het soms ook wel hoor !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat ze dat leuk vinden, en omdat die scheet er uit moet. niets meer,niets minder :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volkshumor. Ik bedoel dus niet: volkse humor. Nee, het is humor zoals Nederlanders op een doordeweekse dag allemaal wel leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is net als met de wc doortrekken, dan komt het water. Als je aan iemands vinger trekt komt de scheet. Da's leuk en lachen. Komt hij te laat dan is de lol er af en stinkt hij eventueel alleen maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je hoord hem niet xD