Eigenlijk vind ik een slagboom best gevaarlijk. Spoorbomen ook trouwens....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een die van binnen verrot is, zonder dat je dat aan de buitenkant ziet.
bij de minste storm waait die om, en dan maar hopen dat je er niet toevallig onder loopt of rijdt.

verder denk ik dat je ook uit moet kijken met palmbomen, ivm vallende kokosnoten.
Rieneke1
13 jaar geleden
Die boom die omvalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door vallende kokosnoten (en het niet veilig plukken hiervan) vallen volgens mij ieder jaar vele doden en gewonden. Dus de palmboom zal wel de gevaarlijkste boom zijn.

Licht er ook nog of je voor de mens bedoeld of voor een dier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, dat is ook niet mijn favoriete boom,+