Hoe komt het dat ik de laatste dagen allemaal spinnen zie verschijnen?

Ik zie de laatste dagen opeens spinnen terwijl je die normaal in de winter buiten niet tegen komt, hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

In de winter zijn er wintermuggen en daar komen de spinnen op af als het niet te hard waait en het klimaat iets zachter wordt.
Nu het dooi is komen ze dus weer tevoorschijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Allergisch voor het hoestdrankje dat je gebruikt ;)