De winnende vraag met Quest101 was "Hoe ziet de gemiddelde mens eruit."
Hier zie je de gemiddelde mens en ook de huidskleur. De huidskleur die hij heeft is misschien niet de meest voorkomende. Maar om die vraag te beantwoorden is ook weer moeilijk, aangezien je verschillende donkertes hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De meest voorkomende huidskleur is bruin, niet echt zwart maar bruin. Zoals Indonesiërs, Brazilianen en Mexicanen.

(De minst voorkomende huidskleur is blank)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat blank een end komt nl duitsland oostenrijk zwitserland noorwegen denemarken zweden polen amerikanen fransen en nog wel meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere huid heeft z'n eigen tint die subtiel anders is dan iedere andere huid, als je de kleuren maar nauwkeurig genoeg bekijkt. Of, als je de kleurenleer wat ruimer ziet, hebben alle mensen hebben hetzelfde kleurtje: beige-blauw-rood-bruinig ongeveer.