Is een Bikkel nou iemand met 1 bal of heeft iemand dat gewoon verzonnen? xD!

Just Sayin'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
102.2K

Het beste antwoord

1. Bikkels.

Wat zijn bikkels nou eigenlijk? Bikkels worden vaak verward met mensen die een zeer heldhaftige daad hebben gepleegd, dit is echter incorrect. Het woord bikkel representeert een eenballig mannelijk persoon. Dit mannelijk figuur is door medische omstandigheden ongefortuneerd te leven met een scrotum helft.

Voordelen van bikkelheid.
Als je gefortuneerd bent met het hebben van twee ballen is er één probleem, je weet niet uit welke bal de spermatoïde komt die uiteindelijk het eitje bevrucht. Met dergelijke praktijken hebben bikkels niet te maken, zij hebben immers maar een bal.

Gevolgen van bikkelheid.
Doordat je maar uit een bal spermatoïde produceert heb je niet last van het probleem kiezen of delen. Als bikkel kies je altijd voor je zelf, dit betekent dat je niet hoeft en kan delen. Dit lijdt tot chauvinisme, patriottisme, nationalisme en hevige vormen van egoïsme.

Het leven van een bikkel. (Jambers style)

Dit is John, manager en tevens bikkel. Sinds zijn geboorte is John bikkel, hij heeft ook sinds zijn geboorte moeilijkheden met de omgang van anderen, daarom is John naast manager ook directeur en enige werknemer in zijn eigen bedrijf. Hij runt zelfstandig een sperma bank met uitsluitend sperma van bikkels, dit om de kans op een vermeerdering van bikkels te stimuleren. John heeft geen relatie, de enige relatie die hij heeft is tussen zijn hand en zijn luctor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is onzin. Een bikkel is iemand die hard is voor zichzelf, en niet gauw opgeeft. Dus bijvoorbeeld de kennedymars uitloopt, terwijl hij na 20 kilometer al blaren had.
jc54
13 jaar geleden
Dit is geen onzin, maar de letterlijke definitie van het woord! Overigens gewoon op te zoeken uiteraard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het verzonnen, ik kan hier geen definitie vinden die er zelfs maar op lijkt:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bikkel

http://www.encyclo.nl/begrip/bikkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bikkel is een botje uit een schapenpoot. Hier komt het spelletje bikkelen vandaan, het met één hand een balletje laten stuiteren, en met je andere hand dus de bikkels van de grond rapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bikkel is volgens Van Dale 'iemand die hard is voor zichzelf', het tegenovergestelde van een slapjanus.

Bikkel:
1]kootbeentje van schapenpoot (of daarop gelijkend metalen voorwerp) als speelgoed: zo hard als een bikkel.

2] klompje metaal dat de vorm heeft van een kootje uit een schapenpoot en behoort tot een set van identieke stukjes die kinderen bij het bikkelspel omhoogwerpen en behendig met de hand opvangen.

3] "overdrachtelijk": iets erg hards
•een persoon met heel veel doorzettingsvermogen, een harde jongen.

Misschien bedoel je de laatste betekenis.
Nee, dat zijn geen mannen met maar een teelbal, zaadbal of testikel.
Ik ken trouwens ook vrouwelijke bikkels: stoere wijven.

Op tv is bikkel een doodgewoon woord. Zoals we vroeger zeiden 'je bent een kanjer', zo zeggen veel mensen tegenwoordig 'je bent een bikkel'.