Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

een omnivoor

Toegevoegd na 29 seconden:
(carnivoor = vleeseter en herbivoor = planteneter)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een alleseter behoort tot de categorie van omnivoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mens heet officieel "homo sapiens".
een alleseter is een omnivoor, in tegenstelling tot een carnivoor (vleeseter), en een herbivoor (planteneter).
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Een dier DAT alles eet heet een omnivoor. Het is namelijk het dier en niet de dier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben de tweedste die jouw een plus geevt, want al krijg je drie minnen, ik erger me ook groen en blauw aan de taalverloedering in NL. Je bent de enigste niet. (hoeveel vauten staan er in bovenstaande zin?)
Iedereen heeft een eigen naam. Op deze manier kunnen we mensen sneller van elkaar onderscheiden en kunnen we mensen eerder bereiken. Dit is goed voor de maatschappij en voor de contacten van iemand.




kusjes ferry
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En zelfs een vegetarier is een omnivoor! De titel geeft namellijk niet de voorkeur aan van het dieet maar wat we als groep kunnen eten en verteren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een omnivorm

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry ik zat eventjes aan iets anders te denken, ik bedoelde omnivoor, sorry voor het foutje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding