Ik heb eens gehoord dat de mens ooit in z'n geschiedenis bijna uitgestorven is geweest en dat de moderne mens voortkomt uit een kleine groep van

enkele duizenden overgebleven exemplaren. Dat zou dan tevens verklaren waarom mensen op aarde niet of nauwelijks genetisch van elkaar verschillen. Weet iemand daar iets meer over ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb daar op National Geographic een paar jaar geleden wat van gehoord (en ik weet het nog als de dag van gister) ze zeiden dat er nog maar 1000/2000 mensen op de aarde bestonden, ze leefden in de plek dat we nu zuid-afrika noemen... het was een lang documentaire, meer weet ik niet...

Bronnen:
National geographic

zie de link!!//www.tenderfeelings.be/index.php/thorgal/de_mensheid_bijna_was_uitgestorven

Bronnen:
//www.tenderfeelings.be/index.php/thorgal/...

ik heb er ooit een documantaire gezien waarin iemand aan de hand van een kleine genetiese afwijking in het bloed van mensen bewijst dat een hele kleine groep mensen uit afrika zich over de hele wereld versprijd die docu heet journey of man Toegevoegd na 3 minuten: versprijd heeft

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100