wat als je slootwater in een bak stopt, en er voer in stopt wat kan er dan in groeien?

Toegevoegd na 2 uur:
met name van eitjes, en het voer is vlokken (eten alle vissen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

ligt eraan, wat voor voer je erin stopt natuurlijk.

in feite heb je geen voer nodig, omdat het voer voor de slootdieren hoogstwaarschijnlijk al in de sloot is (denk aan planten, kroos, of plankton)

je hebt kans op kikkers (indien je kikkerdril vind) maar ook kleine visjes, plankton, watervlooien.
de typische sloot diertjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een microscoop bekijken, al gedaan

Andere antwoorden (4)

voornamelijk kikkers en andere kleine waterdieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kunnen ook algen in groeien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In slootwater zit van zichzelf al heel veel leven. Veel kunnen wij mensen niet met het blote oog zien (denk maar eens aan de watervlo).
13 jaar geleden
denk dat een stekelbaarsje de tijd van zijn leven heeft. Maar er moet wel zuurstof bij kunnen komen.