Hoe zijn de weersvooruitzichten voor de nacht van 12/13 augustus?

Op welke website staat wat voor weer het wordt snachts? En, als ik aan de noordzee zit bij scheveningen, is het daar dan donker als ik richting zee kijk of heb ik dan alsnog veel last van stadslicht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.meteox.nl/3daagse.aspx

Toegevoegd na 2 minuten:
Het zou in ieder geval helder moeten zijn, afgaande van de beelden op Meteox. Ik heb nog nooit in het donker in Scheveningen aan het strand gezeten, dus het tweede gedeelte van je vraag kan ik niet beoordelen.
Een romantische nacht gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Slecht helaas, wordt een boel bewolking verwacht, kijk maar eens op buienradar vooruit. Maar misschien hebben we geluk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was, zou ik wat verder van Den Haag weggaan : bijv naar het strand van Monster, of een andere strandopgang, die in the middle of nowhere begint..Door de pier is het best licht aan het strand van Scheveningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weeronline.nl met als detail den haag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site staat veel informatie:

http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/weerindexjournaal.html

Als je bovenaan op meteogrammen klikt, kan je kiezen voor wel gebied/stad je de weersverwachting wilt zien.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zo te zien gaat het regenen vanaf 1 uur in de nacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op teletekst kun je kijken want dan hoef je de computer niet op te starten,
Klik dan op het blauwe knopje van de afstandsbediening

www.weer.nl
www.hetweer.nl
www.buienradar.nl