Laatst zag ik lichtbollen die snel op en neer dansten aan de horizon. Ze maakten een zoemend geluid. Wat kan dit zijn?

Was afgelopen weekend in Arnhem, na een avondje stappen

Weet jij het antwoord?

/2500

Migraine...

misschien een Weerballon? ik was zelf ook een keer met wat vrienden in de avond aan het rond hangen, en we zagen wel iets wat op jou beschrijving leek. het waren dingen die in de lucht zweefden/vlogen naar mate we dichterbij kwamen zagen we wel dat ze van af de grond werden afgevuurd of vertrokken. (stuk of 5 waren het er) maar 1 ding is zeker, Het waren UFO's in mijn belevings wereld. (voordat mensen stomme reactie's gaan geven op mijn antwoord, vraag ik ze eerst even de betekenis van UFO te googlen) P.S. ik vind het jammer dat de helft van de antwoorders de vraag niet serieus neemt. voor het zelfde geld was hij de bob. wat mijn punt is? Oordeel niet te snel. Groeten, Kay

Dit is een goede reactie. Mensen oordelen veel te snel. zelf geloof ik niet in UFO's die van andere planeten komen, maar meer in experimentele man made UFO's. Zo is er ook op t internet te vinden dat Hitler met z'n mannen experimenten gedaan zou hebben met anti-zwaartekracht.

Dezelfde lichtbollen heb ik twee weken geleden gezien, toen ik gezellig bij de buurvrouw op de camping s avonds een biertje aan het drinken was. Alleen ik wist wat het was, want een paar uur eerder zag ik iemand zitten op een soort open vliegtuigje met een lichte motor en een grote vleugel erboven. Daar waren er meerdere van, en ze maakten een zoemend geluid. Ik had dit nog nooit eerder gezien, dus ik weet niet hoe dit heet, daarom probeer ik het te omschrijven. Ze vlogen nogal behoorlijk laag. In het donker waren ze er nog alleen verlicht, ze leken net een soort van lichtbol, met een licht zoemend geluid van de motor dan. Ik weet niet hoe deze sport heet, maar het was wel bijzonder en leuk om naar te kijken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100