is er al ooit een botsing tussen twee meteoren/asteroïden/kometen gefilmd?

door de nasa of zo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

Volgens mij heeft de mensheid die nog nooit gezien, laat staan gefilmd.... (een botsing, dan)
AWM
14 jaar geleden
Nee, bij mijn weten niet. Dus kom op, ga naar de winkel en haal je digicammetje en ga filmen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Botsing tussen twee meteoren/asteroïden/kometen weet ik niet.

Er zijn wel een serie foto's gemaakt zijn van de Shoemaker Levy komeet botsing met Jupiter door de Hubble telescoop en de Galileo ruimtesonde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Botsing niet nee. wel is er film materiaal van een meteoriet die een botsing met een auto heeft. De peekskill meteoriet genaamd. En zo zijn er verder nog wat filmpjes te vinden waar een meteoriet de aarde raakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, die opnamen zijn er nog niet.

Wel Shoemaker-Levy die op Jupiter stort. En diverse kometen die door de zon worden verorberd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke misschien niet gefilmd maar in de film armageddon botsen er twee op elkaar als ik me niet vergis.