Waar kan ik raadplegen of de zon loodrecht boven mijn hoofd heeft gestaan toen ik van 11 tot 24 april in Bangkok was?

Op 21 maart staat de zon loodrecht boven de evenaar, op 21 juni loodrecht boven de kreeftskeerkring. Bangkok ligt tussen deze 2 kringen in, en ik was er tussen 21 maart en 21 juni.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

download het gratis programma Stellarium en je kunt alles instellen en zelfs precies zien waar alle hemellichamen staan... Heel goed programma en supermooi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

..eeh..als ik in Bangkok ben, is dat wel het laatste waar ik aan zou denken..maar je had toch wel een hoed of een pet op? Een zonnesteek en een verbrande kop heb je daar zo....