13 Jarig wetenschapper(tje) claimt tijd reizen te hebben uitgevonden, is dit waar? (zie artikel)

ik ''hervraag'' deze vraag sinds hij vanmiddag terwijl ik hem aan het aanpassen was, werd verwijderd.

hierbij de link naar het artikel:
http://niburu.nl/index.php?articleID=22546

helaas geen nederlandse vertaling, daarom raad ik aan om of een vertaler te gebruiken of gewoon goed engels te kunnen spreken.

om mijn vraag te verduidelijken:
is deze theorie plausibel en kan hij mij wat verder uitgelegd worden, want ik raak hem kwijt bij swartzchild radius.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Magneten hebben niet de massa om zwarte gaten te worden. Zwarte gaten zijn een product van zwaartekracht, niet elektromagnetisme.

Sterker nog - elektromagnetisme moet overwonnen worden om een zwart gat te kunnen produceren, omdat het ook voor een afstotende factor zorgt.

Bovendien - als je zwarte gaten hebt die zo klein zijn dat je ze met de hand zou kunnen manipuleren, verdampen ze binnen de kortste tijd als gevolg van Bekenstein-Hawking-straling.

Dit is duidelijk weer een voorbeeld van een sensatie-artikel dat erop hoopt dat de lezers geen verstand van zaken hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Natuurlijk is dit niet waar, anders hadden we het ook al wel op andere plaatsen gezien dan op Niburu, een website voor dromers en fantasten. En Einstein zou zich omdraaien in zijn graf als het wel waar was.

Vooral blijven dromen, maar vooral ook zelf na blijven denken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdreizen zou mogelijk kunnen zijn door een kromming in de ruimtetijd. Dit kan onmogelijk lukken met een paar magneetjes. Onzinverhaaltje dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik dit las, geloofde ik het eerst niet, maar ik las wat meer. Ik heb over een tijdreiziger uit het jaar 2036 gehoord, genaamd John Titor. Na wat lezen over hem, kwam ik er achter wat hij zei over zijn tijdmachine.

Time machine

Titor described the time machine on several occasions. In an early post, he described it as a "stationary mass, temporal displacement unit powered by two top-spin, dual positive singularities", producing a "standard off-set Tipler sinusoid". The earliest post was more explicit, saying it contained:

* Two magnetic housing units for the dual micro singularities
* An electron injection manifold to alter mass and gravity micro singularities
* A cooling and X-ray venting system
* Gravity sensors, or a variable gravity lock
* Four main cesium clocks
* Three main computer units

Dus weer met magneten. Dit maakt het verhaal wel wat geloofwaardiger.