Ja, dat kan.

IJzermeteoriet
In de loop van de tijd zijn er enorme ijzermeteorieten op aarde gevallen. De beschikbare hoeveelheid IJzermeteorieten is dan ook relatief hoog. Een Campo del Cielo meteoriet is vaak al aan te schaffen voor €1,00 tot €1,50 per gram. De Sikhote Alin meteoriet doet ongeveer €2,50 per gram (in 2015, door schaarste stijgt de prijs snel) En een mooi geëtst stuk van de Gibeon meteoriet ligt tussen de €2,50 en €3,00 per gram. Uiteraard geldt dat de prijzen per meteoriet verschillen afhankelijk van de grote.

Pallasiet
Als u naar een echt unieke meteoriet op zoek bent die er ook nog eens prachtig uitziet is een Pallasiet met ingesloten olivijnen een prima keuze. Minder dan 1% van alle meteorietinslagen zijn zogenaamde pallasieten, dat maakt het een absoluut topstuk in uw collectie. Een Seymchan meteoriet kost €12,50 per gram. De Springwater of Fukang meteoriet gaat vaak tussen de €25 en €30 per gram over de toonbank.

Chelyabinsk meteoriet uit Rusland (2013)
De Chelyabinsk meteoriet die op 15 februari insloeg in Rusland is inmiddels ook te koop. De meteoriet werd gefilmd en door de inslag vielen er 1500 gewonden. Het is een recent voorbeeld over de kracht en verwoesting die een meteoriet met zich mee kan brengen. De Chelyabinsk meteoriet is een steen meteoriet en wordt momenteel verkocht voor tussen de €35 en €50,- per gram. Voorzichtigheid bij aankoop is echter geboden. Er zijn momenteel erg veel vervalsingen in omloop.
Edit: grote -> grootte.

Hier kun je ze onder meer kopen:
https://www.meteoriet.eu/
Toegevoegd op 06 april 2018 09:50: bron, tekst
SimonV
6 jaar geleden
Ja, dat kan, zie bijvoorbeeld onderstaande link, daar kun je al stukjes meteoriet vanaf een tientje kopen.