is er water of ijs in de kraters van de maan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je vraagt op een onzuiver manier.
Misschien is er niets? Of op een andere plek water/ijs, of wellicht helemaal is er helemaal geen water.ijs aanwezig op de maan? Vergelijk:
Heb jij je broertje of je zusje geslagen?

Antwoorden (1)

Het merendeel van het water op de maan zit ingesloten in gesteenten of, in de vorm van ijs, onder het oppervlak. Mogelijk dat er op de bodem van schaduwrijke kraters ook water in de vorm van ijs voorkomt.