Is er al een vervanging voor de Space Shuttle die met pensioen gaat?

Hebben de Amerikanen al een gelijkwaardig of beter alternatief voor de Space Shuttle?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 22 miljoen is ie te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@WJHM5600: ik las het ja :)

Het beste antwoord

De space shuttle is al 5 jaar duidelijk dusdanig verouderd dat er niet meer mee gevlogen zou moeten worden en er duidelijk verbeteringen gemaakt moeten worden.

onderdeel van het grote plan omeen nieuwe vloot te bouwen valt 'ares' een lanceer systeem voor capsules met mensen. Echter als onderdeel van crisis bestrijding heeft Obama de stekker uit de NASA - space constellation getrokken: Voor 3 jaar zijn de budgetten bevroeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens the fifth element ( een film die een beeld schept van de toekomst ) is het model space shutle zo perfect dat ze hem over 500 jaar nog steeds uitbrengen

zeg maar een soort model volgens de gulden snede

hooguit een versie met en betere motor zouden ze maken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
hee haha de spaceshuttle wordt binnenkort helemaal afgeschaft wat voor science fiction films je ook bekijkt -1 hee
Ja, in 2013 moet het Orion-project van start gaan. Dat lijkt heel veel op het oude Apollo-programma uit de 60-er en 70er jaren met een raket met bovenop een capsule.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een + en tot zolang meeliften met de russen !