Zijn er beelden of geluiden waar op Aliens te zien/horen zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K
Erna55
8 jaar geleden
Ken je de film ET ?
Verder zijn er ook amateurs die grappige "echte" aliens gefilmd hebben.
Met carnaval zie je veel Aliens in Oeteldonk.
Ritsuka
8 jaar geleden
nee
paulus811
8 jaar geleden
Er is geen bewijs dat aliens bestaan, dus zijn er per definitie geen beelden of geluiden van.

Het beste antwoord

Nee, zover bekend zijn er geen beelden of geluiden bekend. Maar dit zal ons niet stoppen van het speculeren.

In de afgelopen 100 jaar is de technologie enorm verbeterd en kunnen we dingen die eerst onmogelijk of zelf niet eens denkbaar waren. Wij hebben dus nieuwe technologieën ontdekt die ons de mogelijkheid geeft iets in een ander licht te bekijken. Dan kan je misschien wel bedenken dat wij communiceren met geluid (trillingen in de lucht) maar wij kunnen bijvoorbeeld ook zien, stel nou eens dat die aliens waar jij het over heb, contact met ons zoeken via technologie die wij nu nog ondenkbaar vinden?
Ik ben zelf geen lezer en helemaal geen fan van langdradige boeken over romantiek of iets dergelijks, maar er zijn een aantal goede boeken over geschreven.
Als je te veel tijd heb en een bibliotheek in de buurt heb, kan ik je 'deep storm' van c.lincoln aanraden.

Er zijn nog zoveel verschillende perspectieven te bedenken, maar één is voor nu genoeg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Uit je vraag blijkt dat jij gelooft dat er Aliens bestaan. Dat lijkt mij een verkeerd uitgangspunt, maar het antwoord op je vraag is nee. Mochten ze bestaan dan weten we nog steeds niet hoe ze eruit zouden zien of welk geluid ze zouden maken. Misschien is die smartphone of pc voor je neus wel een Alien en heeft hij zich vermomd.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou ja, ik geloof het niet dat ze bestaan. Maar als de beelden er zijn, was dat een bevestiging geweest om erin te gaan geloven!
hier is niet iedereen het over eens, er zijn wel beelden waarbij er gezegd word dat er aliens op te zien zijn. maar het ligt aan jezelf of je geloofd of het echt aliens zijn of niet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ken precies 1 geval waarin een onderzoeker serieus rekening hield met de mogelijkheid aliens te horen. Dat bleken de pulsars van een neutronenster te zijn. Verder beperkt het geloof in aliens zich tot de borreltafel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou Maarten, als ik 's ochtends in de spiegel kijk twijfel ik wel eens!
zondag
8 jaar geleden
Zet dan je alu hoedje eerst op. Dan schrik je niet meer van jezelf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik moet mijn reactie ietsje nuanceren. Dat er buitenaards leven is geloven veel wetenschappers wel maar het geloof dat we daar iets van gezien of gehoord hebben beperkt zich tot de borreltafel.
We weten zelf niet wat Nasa voor ons achterhoud. Wie weet heeft Nasa al buitenaards leven ontdekt, maar maken ze dit niet openbaar bekend. (ook al is dit bijna onwaarschijnlijk). Een eindje geleden hebben ze een planeet gevonden die goed op de aarde lijken met een atmosfeer, iets groter, ideale afstand tot zijn zon en een gelijkaardige zonnestelsel. Natuurlijk kunnen wetenschappers niet met zekerheid zeggen of de planeet leefbaar is. (kepler 182-f)
kepler is ook niet bereikbaar vannwege een afstand van 500 lichtjaar. Ik geloof in buitenaards leven, maar niet in het stereotypisch beeld van een alien zoals je ziet in een film. En of ze de aarde al hebben bereikt is nog meer onwaarschijnlijk.