Ik droom vaak over de zon en over vuurwolken? ik vraag me af wat er gebeurd als de zon het nu opgeeft?

ik droom nu al 4weken de zelfste droom.het lijkt allemaal zo echt.in mijn droom komen er 1rst vuurwolken stralen van de zon die onze aarde stillaan verwijderd.later doofd de zon uit en plots word ik wakker.wat heeft dat er met te maken?ik begin stilaan van een eigen droom die ik elke dag droom bang teworden.wat gebeurd er moesten wij dit meemaken?of als de situatie zo zich bevind?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

op internet zijn verschillende sites genaamd: droomwoordenboek. deze vertalen stukjes van je droom naar ''realiteit''

Zon: Het is een goed voorteken om de zon te zien schijnen in je droom. Ze staat symbool voor innerlijke rust, verlichting, geluk, kalmte en inzicht. De zon vertegenwoordigt tevens stralende energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als de zon het nu opgeeft bevriest alles en gaat alles en iedereen dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan hoeven we niet meer naar Spanje of een ander ver land om de zon op te zoeken,dus word de vakantie goedkoper,lol.Nee,maar als de zon echt ermee ophoudt,en dat proces gebeurt een keer,dan is al het leven op aarde onmogelijk.Alles sterft en komt eruit te zien als de maan.Maar wees gerust...dat maak jij niet mee hoor,zelfs je achter-achter-achter-achterkleinkinderen niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loopt wel los allemaal, de zon heeft voor nog ca. 5 miljard jaar brandstof, over circa 2 miljard jaar veranderd er pas wat en gaat de zon langzaam opzwellen met alle gevolgen van dien. Maar zelf ben ik van mening dat de mens al lang er voor hier alles kapot heeft gemaakt, dus kop op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dromen komen vanuit je onderbewuste en weerspiegelen meestal iets dat met jou zelf te maken heeft.

Dat je de droom al 4 weken lang droomt is uitzonderlijk . Misschien dat je er een beetje te veel over na bent gaan denken. Dat de droom terug keert omdat je er zo over na denkt.

De zon , onze zon , is een heel stabiele , sterke en relatief rustige "ster" . Hij is niet jong en niet oud. De zon gaat nog miljarden jaren door met schijnen . Uiteindelijk zal hij op zwellen en een rode reus worden , en dan wordt het tijd om Titan, maan van Saturnus , Europa, maan van Jupiter te koloniseren.

Er is wél iets bijzonders met de zon aan de hand . Sinds drie jaar worden er nauwelijks meer zonnevlekken waargenomen ( enorme "uitbarstingen" aan het zonne- oppervlak.

Door de afgenomen zonnevlekken - activiteit is de temperatuur stijging door het broeikas effect iets afgenomen. En Europa heeft haar laatste twee koude winters te danken aan de verminderde zonne activiteit ( bijna geen zonnevlekken).

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit blijkt uit een artikel in New Scientist (17 april 2010) .

Misschien dat jouw droom iets aangeeft over de zonne activiteit .
Kan je daar zelf iets over zeggen ? Wat voel je als je daar aan denkt ?