hoe veel kilometer is een biljard lichtjaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 biljard keer 9,46 biljoen kilometer.
Reken zelf maar uit. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan jij dat ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je weet wat een biljard is jandejong want je vraagt niet wat een biljard is dus dan zou je genoeg moeten hebben aan het antwoord van moordigger....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een biljard, dat is toch zo'n ding waar je ballen op stoot?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@jandejong, wat jij er maar mee bedoeld. :)
http://apps.nrc.nl/stijlboek/getal-miljoen-miljard-biljoen-biljard-triljoen-triljard
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een biljard lichtjaar is geen reeele afstand in het universum. Het heelal is "slechts" 13,8 miljard jaar oud.

Antwoorden (1)

1 lichtjaar is 9.460.730.472.580 km x 1.000.000.000.000.000 = 9.460.730.472.550.800.000.000.000.000 km

Vraag me alleen niet hoe je dit getal nog moet uitspreken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ongeveer negen en en half quadriljard kilometer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jemig, je zal t moeten lopen...
jc54
10 jaar geleden
En dat maal 1.000.000 en dan heb je het in millimeters......
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
puntjes voor iHave!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik mis nog 2 nullen, de 5 groepjes van 3 nullen zou je achter de 9.460.730.472.580 moeten zetten.