Stel de aarde zou ineens geen zwaartekracht meer hebben zweefen wij dan rond of worden wij dan aangetrokken door een andere planeet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Na het wegvallen v/d zwaartekracht gaan we met z’n alle richting de Maan. Om daar een doodsmak te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan zouden wij met hoge snelheid de ruimte ingeslingerd worden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan gelukkig niet gebeuren, maar als het zou gebeuren waarom alleen de aarde. Alle sterren en planeten en zwartegaten zouden dan onploffen en het hele heelal zou als een gote atoombom uit elkaar spatten.