Wie kan er bewijzen dat er mensen op de maan geweest zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

mr. Armstrong..... die is er tenslotte zelf geweest.

er was een tijdeje geleden op discovery de serie mythbusters die dit uitgebreid heeft behandeld er staat op de maan ook een soort reflextor die een laser straal kan weerkaatsen en die werkt nog steeds.

Er cirkelt een satelliet rond de maan, die onlangs zeer gedetailleerde foto's heeft gemaakt van het maanoppervlak. Je ziet daar de zaken staan die de maanmissies hebben achtergelaten. Lijkt me wel een goed bewijs...

Iedereen weet toch dat dit een samenzwering is! Armstrong en Aldrin zijn nooit op de maan geweest. Wat er gebeurd is, is dat de Amerikanen een crew die kant op hebben gestuurd om een goede studio op te bouwen aldaar, waar vervolgens Indische acteurs (die waren goedkoper) uit de module stapten. Alle stemmen zijn later opgenomen en nagesynchroniseerd. Dit alles is op locatie opgenomen, dat wel, maar het waren niet Armstrong en Aldrin. Of, aan de andere kant, hebben we satellieten daar rondcirkelen die gedetailleerde afbeeldingen kunnen maken van de landingsgebieden inclusief achtergebleven sporen, is er die reflector die er geplaatst is waarmee we de afstand hebben kunnen bepalen, zijn er bij elke missie stenen en andere monsters van daar naar hier gehaald, en is het technisch gezien prima haalbaar, waardoor het niet heel erg ongeloofwaardig is dat er daar mensen geweest zijn. De NASA zal de bewijzen nog wel hebben, en anders kunnen zij je doorverwijzen. Toegevoegd na 3 minuten: De bouw van de studio op lokatie is overigens nog een hele onderneming geweest. Daarom waren er nog 8 jaar nodig na de toespraak van John F. Kennedy, voordat het goed en wel in scene gezet kon worden.

De NASA en de mensen die er geweest zijn,en natuurlijk het mannetje op de maan,die nu overigens hevig teleurgesteld is in Barck Obama omdat deze de nieuwe bezoeken uitgesteld heeft .

Er zijn heel wat pogingen gedaan - en nog - om te bewijzen dat de hele maanlanding een (extreem goed uitgevoerde) hoax is geweest, maar tot op heden is er nog steeds geen enkele reden om er aan te twijfelen dat meneer Armstrong daar daadwerkelijk geweest is. Bovendien zijn er op de maan zaken achtergebleven die we nog kunnen waarnemen tot op heden. Niet met het blote oog welliswaar, maar ik hoef echt niet alles te controleren waarvan feitelijk wel vaststaat dat het gewoon zo is. Ik ben ook nog nooit in China geweest, maar ik twijfel er geen moment aan dat het bestaat. Evenmin als dat er mensen op de zuidpool geweest zijn. Maar je kunt altijd een slag om de arm houden natuurlijk ; ik heb ook altijd geloofd dat lemmingen massaal zelfmoord plegen bij overbevolking, tot ik leerde dat het een in scene gezet niet bestaand verschijnsel was. Dus je weet maar nooit. Altijd blijven onderzoeken en openstaan voor nieuwe feiten is een speerpunt van de wetenschap, waar echter ook sommige wetenschappers nog wel eens moeite mee hebben.

De Sovjet Unie heeft destijds toegegeven dat het de Amerikanen inderdaad was gelukt mannen op de maan te zetten. Als ze er ook maar een beetje aan getwijfeld hadden, hadden ze dat zeker niet gedaan.

In feite niemand, aangezien er zoveel is gelogen van NASA uit. Maar ik raad je aan om het volgende te kijken en daar je waarheid uit te halen.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=t5mBrYZILu0

ik was mee als verstekeling, buiten wat zuurstofgebrek was alles ok, wel een stoffige zaak ginder en geen uitgaansleven, pppfff

Ik heb hieronder het bewijs. Ik had dit vroeger al op plaat staan, en ik twijfel geen seconde aan de absolute waarheid. Klik na de link op "Bim, bam en bom zijjn trommelaars".

Bronnen:
http://www.biotex.nl/index.asp?action=gesc...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100