Is de mensheid zelf degene die al eeuwen in het heelal rondzwerft ipv aliens??

En zetten wij leven uit op andere planeten,net zoals we al met buur-planeet MARS van plan zijn?Is dit het begin of gaat dit al millenia zo??Wat denk jij???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo reclame voor printers?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die bedenking heb ik ook al gemaakt! God bestaat niet, wij zijn God! We creëren, vernietigen en dies meer.

Het beste antwoord

Bedoel je dan dat wij maar één takje zijn van de boom van het mensdom, en dat degenen die ons hier geplaatst hebben, gewoon doorgegaan zijn met het koloniseren van planeten? Leuk gegeven voor een sf-boek, maar niet erg origineel want al tig keer beschreven.

Maar het zou zomaar kunnen, ik wacht rustig af. De waarheid zal, als altijd, nog veel vreemder zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is totaal geen bewijs, dat de mens al eeuwen lang rondzwerft in de ruimte.

Halfweg de 20e eeuw is het de mens pas gelukt om met de technologie de aarde te verlaten om de ruimte te verkennen. Het is dus zeer onwaarschijnlijk, dat de mens al veel eerder ruimtereizen maakte. Men had er gewoon de kennis en de middelen toen niet voor.
14 jaar geleden
Ik weet niet waar je dit op baseert, maar we kunnen nog niet eens bemand naar Mars vliegen, dus waarom zouden we al eeuwen rondzwerven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is eerder het geval dat wij hier zijn geplaatst, dan dat wij elders op planeten leven uitzetten. Lees eens "Waren de goden kosmonauten" van Erich von Däniken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ook dat is leuke maar niet erg originele science fiction.
De mensheid komt in het heelal net zover als een kip kan vliegen.
Dit bij wijze van spreken.
Het heelal is zo groot,dat wij pas op de onderste tree van de ladder staan.