gekleurde ding in de nacht aan de hemel wat is dat?

het staat elke avond/nacht aan de hemel en knippert in verschillende kleuren en soms zie je der meerdere in de lucht en hij blijft de hele nacht in de lucht en verplaatst heel langzaam ik zie hem veel in de buurt van Ermelo,
het is geen drones want die moet naar beneden voor brandstof of accu.
wat is dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Onder het filmpje op youtube schrijft iemand al een jaar geleden dat het een chinese vlieger met led lampje is. Google daarop en kijk bij de afbeeldingen en dan kan je tot de conclusie komen dat dat inderdaad de meest waarschijnlijke verklaring is.