om de hoeveel dagen word er op kennedy space center een rakket gelanceerd?

ik doe een werkstuk en daarom wil ik weten om de hoeveel tijd er op de lanceerbasis Kennedy Space center een raket gelanceerd wordt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hier een website gevonden waar het schema staat van lanceringen. Ook die van de kennedy space center. Je moet wel een beetje naar beneden scrollen. Bronnen:
- http://www.spacecoastlaunches.com

Antwoorden (1)

Op de website van het Kennedy Space Center is een mooi overzicht te vinden van alle aankomende lanceringen.
Bij de bronnen heb ik ook de rechtstreekse link naar dat overzicht toegevoegd.

Succes met je werkstuk :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Erg bedankt moet wel lukken