Wie weet of er al resultaten zijn geboekt met het seti programma online?

Toegevoegd na 19 seconden:
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, er zijn nog geen signalen opgevangen die een buitenaardse intelligentie doen vermoeden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

'of er al resultaten zijn geboekt'

SETI (De Search for Extraterrestrial Intelligence) heeft zijn doelstelling nog niet bereikt. Het doel is het vinden van intelligent leven buiten de aarde dmv het afscannen van het helaal. hiervoor maken ze gebruik van een supercomputer die bestaat uit allemaal screensavers van computers die niet gebruikt worden over de hele wereld.

15 jaar geleden had ik heel veel punten. Ik runde toen oa de computer faciliteiten op een deel vd universiteit. En de machines hadden allemaal de SETI screensaver & stonden altijd aan..

Toegevoegd na 1 minuut:
Op het gebied van detecteren van pulsars (om elkaar draaiende sterren) hebben ze trouwens wel resultaten: 3 stuks tot 2008. Zie hun paper: http://setiathome.berkeley.edu/sah_papers/berkeley_pulse_search_paper_nov_2008.pdf