Redding in de ruimte, hoe zit dat?

hoe snel vanaf de aarde?
en hoe zit dat met redding in de ruimte zelf?

stel een ruimtereiziger zit in zo'n superpak, maar zweeft om een of andere reden met een rotgang de verkeerde kant uit, ... kunnen ze hem dan gaan halen?

ze doen nogal wat reparaties aan dat iss tegenwoordig en ik ben nieuwsgierig naar de reddingsmogelijkheden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Helaas: Lost in Space.

Tenzij een mede bewoner externe jets heeft. Of je zoals Wall-E een brandblusser bij je hebt. Dan kun je jezelf nog redden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Helaas, als los raakt in de ruimte ben je hopeloos verloren....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welnee, een andere astronaut kan in een Manned Manuvering Unit kan de losgeraakte astronaut komen halen. Als hij niet te ver is tenminste.

Het duurt toch ook een aantal weken voordat een space shuttle o.i.d. klaar is voor vertrek. Als je daarop moet wachten, ben je misschien wel de pineut.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Redding is niet mogelijk,berging (misschien)wel. Alleen als een mede astronaut in de onmiddellijke nabijheid is,zou hij gered kunnen worden. Je moet niet vergeten,dat hij in zijn pak maar een beperkte hoeveelheid zuurstof tot zijn beschikking heeft en het lanceren van een shuttle veel tijd kost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier vindt je het antwoord op jouw vraag. Goed luisteren naar de tekst
http://www.youtube.com/watch?v=D67kmFzSh_o

Toegevoegd na 8 minuten:
I am sitting in a tincan,
nothing I can do,
planet Earth is blue....