Op de planeet mars heb je twee manen hoe heten die?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit soort informanen vind je natuurlijk zelf heel makkelijk op Wikipedia of door even te googelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je wel van Wikipedia gehoord hebben of een beetje weten hoe je goed moet googlen. (Iedereen was eens een beginner.)
En een vraag hier stellen kan dan wel eens makkelijker zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraagsteller is nu bekend met Wikipedia en ik ben er heel zeker van dat 'ie kan googelen (als je het presteert om hier een vraag in te typen, kun je die ook bij Google intypen).

Het beste antwoord

Deze heten Phobos en Deimos.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Phobos en Deimos.