Wanneer ben je nu echt astronaut?

ls je je studie afgerond hebt, of als je echt in de ruimte geweest bent.
Andre Kuipers bijvoorbeeld.
De dag voor hij de ruimte in ging, was hij toen astronaut?

Toegevoegd na 26 seconden:
Als je je studie .....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn allemaal de 'gestrande' astronauten van elders dus... je bent altijd een écht astronaut en niet pas als dat met één of ander Aards papiertje bezegeld wordt. Begrijp je wat ik bedoel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer ben je timmerman, als je van school af komt, of als je je eerste huis hebt gebouwd..... of......wanneer ben je politieman, als je klaar bent met je opleiding, of als je je eerste boef hebt gevangen.....of...of of.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou zeg het maar. Stel ik doe een opleiding astronaut maar ik word nooit 'uitgezonden'. Gebeurt dat?
Dan ben je astronaut zonder vlieguren...:)

Antwoorden (1)

Als je meer dan 100 km van de aarde bent geweest ben je astronaut; je hoeft dus niet perse een rondje om de aarde te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Russen die dat voor elkaar krijgen zijn kosmonauten. Chinezen die dat voor elkaar krijgen zijn taikonauten.