Uit wat voor deeltjes bestaat een wormgat?

Stel er is een wormgat, uit welke deeltjes zou hij bestaan.
(Ik bedoel atomen, neutronen, elektronen)
dat bedoel ik met deeltjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet alles bestaat uit deeltjes. De 8 die jij haalt op je natuurkunde proefwerk, is niet stoffelijk. Er zweeft niet ergens een 8 bestaande uit wat voor deeltjes dan ook. Totdat je het opschrijft natuurlijk.

Zo is het ook met een wormgat. Als ze al bestaan. Dan blijft het, volgens de wikipedia een mogelijkheid.

Het idee van een wormgat is dat het universum is als een appel. Wij zitten op de schil. Wij kunnen alleen maar over de schil heen. Nou zou er in dus eventueel een mogelijkheid zijn dat je, als een worm, door de appel heen kunt. Dit mogelijkheid bestaat niet uit deeltjes.

Het is ook niet als in Star Trek, waarin letterlijke tunnels of iets dergelijks gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Inderdaad, Jorryt. Een gat is juist een gebrek aan deltjes.
+4U