hoe gaan de kosmonauten in de raket naar de wc, omdat de kosmonauten drie dagen in de capsule zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De soyus heeft een toilet aan boord. Als ze eenmaal in de ruimte zijn, kunnen ze daar gebruik van maken. Alleen tijdens de vlucht van de Aarde naar de ruimte moeten ze blijven zitten, maar dat duurt relatief kort.
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Nee, het duurt hooguit tien minuten voordat ze in de ruimte zijn. Zodra de Soyuz in "orbit" is, mogen ze hun stoel uit. Ze hoeven dus niet te wachten tot ze met het ISS gekoppeld zijn.

Andere antwoorden (1)

Ze moeten een luier aan,kijk maar naar deze video