Info
André Kuipers - Astronaut - Geboren: 1958 Nederland - Getrouwd - Kinderen: 4

Salaris:
Jaar: € 92.400,00
Maand: € 7.700,00
Week: € 1.848,00
Dag: € 369,00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
$ ching $

Andere antwoorden (1)

Europa

In Europa worden ruimtevaarders veel beter betaald en krijgen ze jaarlijks een bedrag tussen de 84.000 en 96.000 euro netto uitbetaald naargelang hun leeftijd, opleiding en ervaring. De salarissen van de Europese ruimtevaarders gaan omhoog naargelang het aantal ruimtevluchten deze persoon maakte..