Bestaat er een soort google maps van ons zonnestelsel?

Is er een site waarmee je door ons zonnestelsel kan navigeren? Dus de planeten met bijbehorende manen en zo kan opzoeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google moon bestaat in ieder geval wel. http://www.google.com/moon/

Antwoorden (5)

Jaa zeker
Download Google earth en bovin in zie je een balkje met "sky"
Als je daar op klikt kan je ons zonnestelsel bekijken en navigeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jha er is een google sky er is daar ook een gedetailleerd beeld van de maan en van mars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uiteraard! je hebt niet alleen google sky maar NASA heeft het ook ontwikkeld. het heet: Eyes on the sky. http://solarsystem.nasa.gov/eyes/index.html veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RedShift...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stellarium is een gratis open source planetarium voor je computer. Het toont een realistische 3D hemel, net als wat je kan zien met het blote oog, verrekijker of telescoop.
Het wordt gebruikt in planetarium projectors. Voer je coordinaten in, en je bent vertrokken.