Wie verzon de sterrenbeelden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/horoscopen-ontstaan.32108
Cryofiel
12 jaar geleden
@Maria16, die vorige vraag gaat alleen over horoscopen. Er zijn echter veel meer sterrenbeelden dan alleen de dertien sterrenbeelden die in de zodiak staan. Denk bijvoorbeeld aan Orion, de Grote Beer, de Kleine Beer, Cassiopeia, en vele, vele andere. @pinkeltje, zou je je vraag kunnen verduidelijken - bedoel je alleen de sterrenbeelden van de zodiak, of bedoel je *alle* sterrenbeelden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Cryofiel, Ik weet het,maar ik ben er vanuit gegaan dat de GV steller horoscopen bedoeld. Handig dat jij dit alsnog aan de GV'steller stelt. ;-)

Het beste antwoord

Hier kun je de hele geschiedenis lezen: egoproject.nl/star/geschiedenis%20van%20de%20sterrenbeelden.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de moderators moet je zelf een antwoord formuleren, ipv alleen een link te verschaffen. Ik hoop voor je van niet, maar de kans is dus groot dat je antwoord verwijderd wordt :(