03m17s : De ontsnappingstoren wordt afgeworpen. Hoogte 96 km, snelheid 3,5 km/sec

Bekijk deze site eens, vind je vast interessant!

http://lvb.net/item/7659
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Na ontsteking van de vijf motoren van de tweede trap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou het maar bij het officiële log van Nasa en zeg dus: 16 JULY 1969 9:35 a.m. EDT- The spacecraft is 37 nautical miles high, downrange 61 nautical miles and traveling at 9,300 feet per second or about 6,340 miles per hour. Armstrong confirms the engine skirt and launch escape tower separations.