Hoe heet de applicatie waarmee je kan zien welke sterren en planeten er boven je zijn?

Je richt je telefoon naar de lucht en dan zie je welke planeten er zijn. Ik wil dit voor mijn i-pod touch, en gratis als dat bestaat. Ik heb net de eerder getelde vraag gelezen maar deze zijn of voor een ander toestel of betaald. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Star walk
Dit bericht moet 10 tekens lang zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze app heet SkyView en is er in een lite (gratis) versie en een betaalde versie voor 0,79. Het verschil tussen beide versies vond ik vanwege de prijs niet interessant om uit te zoeken.

Op de Ipod touch werkt het overigens niet goed, omdat er geen gps chip in zit en dus de locatie niet kan worden bepaald.