hoe zie je er uit als je in de ruimte wordt geboren?? ( op onze maan)

sommige zeggen dat je heeeel lang wordt andere dat je klein blijft ofzo,,, wat gebeurt er nou echt??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik denk dat je sterft aan zuurstof gebrek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je ziet er uit als een alien, zie ET voor voorbeeld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk precies hetzelfde als wanneer je niet in de ruimte geboren bent, misschien wordt je iets langer.
Het enige verschil in de ruimte is dat de zwaartekracht minder is (ongeveer eenzesde op de maan, helemaal afwezig in een baan om de aarde). Mensen krimpen overdag onder de invloed van de zwaartekracht, en zijn dus savonds iets korter dan sochtend na een nachtje horizontaal slapen. Als je in de ruimte opgroeid wordt je dus waarschijnlijk iets langer, maar dit is nog nooit onderzocht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is slechts een gerucht, maar op kakkerlakken schijnt het volgens deze bron wel effect te hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zal er hetzelfde uitzien als op de aarde. Hoe je eruit ziet word bepaald in je DNA. Alleen de zwaartekracht trekt minder aan je, dus je zal wat langer en wellicht dikker worden. Je spieren zijn niet ontwikkeld. Naar de aarde toe gaan word onmogelijk.