Hoe ziet een witte dwerg eruit?

Niet zo'n klein fabelachtig mannetje, maar een zon die nadat hij op is 'gebrand' verandert in een witte dwerg.
Stel dat het mogelijk is dat je er op zou kunnen rond lopen. Waar loop je dan op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets wits en kleins :P

Het beste antwoord

een witte dwerg blijft gewoon een ster. een ster bestaat uit gas dus je zou er nooit overheen kunnen lopen. deze ster is niet superheet of fel, daarom heet het een witte dwerg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zie de foto die ik heb:

Toegevoegd na 1 minuut:
Stel dat het mogelijk is dat je er op zou kunnen rond lopen. Waar loop je dan op?
_______________________________________
dan loop je op een hele kleine maan met veel zwaartekracht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee! Je hebt er een foto van! Dus, ja, zo ziet hij er dus uit ;-)