Welke persoon uit het verleden zou jij graag eens via een tijdmachine willen ontmoeten?

De dierbare overledenen nu even buiten beschouwing gelaten.

Weet jij het antwoord?

/2500

zonder enige twijfel: Jezus. eens kijken wat fact en fiction is.

Jezus..

Evita Peron

Eva, de eerste mens.

Hitler. Ik vraag me altijd af of hij nou echt dacht dat hij de oorlog kon winnen. Zeker toen Rusland en de Verenigde Staten van Amerika in het spel kwamen.

mijzelf in vorig leven

Anne Frank

Buddy Holly Toegevoegd op 30-06-2009 00:10:05 Maar niet in het vliegtuig natuurlijk...

Florence Nightingale. Vincent van Gogh. Charles 2nd ( Bonny Prince Charley) Graaf Floris de Vijfde (den keerlen god) Bill Cody (Buffalo Bill) een goudzoeker uit de goldrush in Alaska, die gestorven is bij de Klondike Sitting Bull Vasco Da Gama

Mijn oudst getraceerde voorvader: Hertog Egbert (van huppelepup) van (Groot) Gelre...

Alsjeblieft niemand :) Nooit star trek gekeken zeker en nagedacht over wat een rommel je kunt maken door het verleden te beinvloeden? ;-) Nee, ik vind het huidige heden best, dus vooral niet praten met die historische mensen, want dan beinvloed ik ze maar, verander ik de geschiedenis, en dikke kans dat ik dan niet meer besta, en dan kan ik niet meer terugreizen, en dan kan ik ze niet spreken, dus kan ik het niet veranderen, en is er niks aan de hand, zodat ik weer kan tijdreizen HEEEELP....

Michael Jackson!

De moeder van mijn moeder van mijn moeder van mijn moeder van mijn moeder.. zoiets, in die richting. Lijkt me wel leuk, daar kom ik vandaan!!!

Ik zou graag Jezus ontmoeten, maar de suggestie van enkele anderen hier om je voorouders te ontmoeten vind ik ook goed. Dan kom ik misschien iets verder met m'n familiestamboom...

Bronnen:
www.familieband.nl

Pim fortuin... joke :) nee , graag met micheal jackson. of met André hazes.

Wim Sonneveld. Ik vind het zo jammer dat ik die man niet heb meegemaakt. Hij stierf toen ik een jaar of 10 was. Ik had hem graag ontmoet, en in het theater gezien.

Andre Hazes..

Boeddha, Gauthama de Boeddha. De ontwaakte, de verlichte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100